6 Nisan 2008 Pazar

PEYGAMBER EFENDİMİZLE(sav)İLGİLİ ANKETE MUTLAKA KATILALIM

CNN hakaretlerle dolu Hz. Muhammed(s.a.v) karikatürünü ankete sundu.Amerika'dan yayın yapan CNN Haber kanalı internet sitesi Hz.Muhammed (s.a.v) karikatürünü ankete açtı.Televizyon internet sitesinden gelen evet ya da hayır oylarına göre bu karikatürü yayınlayıp yayınlamama kararı alacak. Ankete katılalım ve bunu arkadaşlarımıza da duyurarak gereğini yapalım. Bu hepimizin bir vazifesidir. Bunu O'na saygımızın ve sevgimizin bir göstergesi olarak düşünelim ve gerekli cevabı verelim bu sadece bir başlangıçtır. Tepkimiz bence ağır olmalı ki bir daha böyle bir şeye yeltenmesinler. CNN'in internet sitesine asağıdaki adresten ulaşıp oyunuzu kullanabilirsiniz.
http://edition.cnn.com/2006/WORLD/europe/02/02/cartoons.wrap/index.html
buraya girin ve QUICKVOTE yazan yerde [ No ] seçeneğini işaretleyin ve tıklayın. Lütfen tanıdığımız herkese gönderelim.

1 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM. BU ANKET BANA MAİL YOLUYLA ULAŞTI. ANKETE KATILARAK VAZİFEMİ YAPTIM. BİR KERE DE SENİN SAYFAN VASITASIYLA ANKETE KATILDIM. TEŞEKKÜRLER. BU ARADA, SOBENİ BİRAZ GECİKMELİ DE OLSA CEVAPLADIM. BİR KAÇ GÜNDÜR YATILI MİSAFİRİM VARDI. PC BAŞINA GEÇEMEDİM. İLK İŞİM SENİN SOBENİ YANITLAMAK OLDU. HAYIRLI GECELER, AYDINLIK YARINLAR DİLERİM CANIM. SEVGİLER... tUaNa

http://womentuana.blogcu.com